تردمیل

تردمیل،خرید تردمیل،فروش تردمیل

رازهاي كاهش وزن با تردميل

 

با استفاده از دستگاه هاي هوازي خانگي مانند تردميل مي توانيد در هر شرايط آب و هوايي يا هر ساعتي از شبانه روز كه فرصتي پيدا كرديد، ورزش روزانه خود را انجام دهيد و به نتايج مطلوبي كه دوست داريد دست پيدا كنيد.با كمك تردميل و تنظيماتي كه به دلخواه مي توانيد آنها را تغيير دهيد، قادر خواهيد بود با سرعت بيشتري به كاهش وزن برسيد.

افرادي كه از تردميل استفاده نمي كنند، روند لاغري آنها كندتر و گاهي اصلا نخواهند توانست به نتايج مورد نظر خود دست پيدا كنند و با دلسرد شدن فعاليت ورزشي خود را كنار مي گذارند.ترفندها و رازهايي در زمان استفاده از تردميل وجود دارد كه با به كارگيري آنها مي توانيد با سرعت بيشتري به كاهش وزن و تناسب اندام مورد نظر خود برسيد كه در ادامه اين مقاله به چند نكته از اين ترفندها اشاره خواهيم كرد.

تمرينات سرعتي

انجام دادن تمرينات سرعتي بسيار آسان بوده و كافي است براي بدست آوردن نتايج بهتر 30 ثانيه با سرعت بالا ورزش كنيد و سپس 60 الي 90 ثانيه بعدي را با سرعت كم روي دستگاه راه برويد.با انجام دادن اين كار سلامتي خود را ارتقا مي دهيد و زودتر به اهداف خود مي رسيد.سعي كنيد تمرينات سرعتي را در هفته حداقل يك بار انجام دهيد و مدت زمان آن كمتر از 20 دقيقه نباشد تا با سرعت بيشتري بتوانيد كالري سوزي را تجربه كنيد.

به شيب و سرعت دستگاه توجه كنيد

براي انجام دادن ورزش روزانه سرعت كم تردميل پاسخگو مي باشد، اما بايد در تمرينات خود برنامه هاي سخت و سريع را نيز بگنجانيد. تردميل هاي امروزي داراي برنامه هاي از پيش تعيين شده اي هستند كه براي انتخاب سرعت يا شدت تردميل مي توانند به شما كمك زيادي كنند و با كمك آنها مي توانيد سريعتر به اهداف خود برسيد.

استفاده از وزنه

استفاده از دمبل در زمان پياده روي بر روي تردميل براي مدت زمان كوتاه توصيه مي شود ولي در طولاني مدت ممكن است دچار مشكل شويد. دمبل هايي سبكي را انتخاب كنيد و براي 2 تا 3 دقيقه آنها را در دست بگيريد و پياده روي خود را انجام دهيد و با بالا رفتن آمادگي جسماني بدن ميتوانيد وزن وزنه ها را نيز افزايش دهيد.

فقط به سمت جلو نرويد

بعد از بدست آوردن تعادل بهتر است فقط به سمت جلو راه نرويد و سعي كنيد به آرامي به سمت عقب نيز حركت كنيد.با انجام اين حركت پاهاي شما قدرت بيشتري پيدا خواهد كرد و شما راحت تر مي توانيد تعادل بدنتان را بر روي تسمه تردميل حفظ كنيد. با حركت به سمت عقب بدن خود را وادار مي كنيد تا سخت كار كند و فعاليت بيشتري انجام دهد و در نتيجه كالري سوزي بيشتري نيز خواهيد داشت.به ياد داشته باشيد در زمان حركت به سمت عقب لازم نيست از سرعت بالاي دستگاه استفاده كنيد در غير اين صورت دچار مشكل خواهيد شد و آسيب مي بينيد.

شيب دستگاه را فراموش نكنيد

اگر تمرينات براي شما يكنواخت شده اند و دويدن در شرايط پايدار با شدت كم را دوست داريد، بهتر است شيب دستگاه خود را افزايش دهيد و تمرين را براي خود متنوع كنيد. با استفاده از شيب دستگاه بدن را دچار چالش كرده و سيستم قلبي و عروقي خود را تقويت مي كنيد. توجه داشته باشيد كه اگر دچار اضافه وزن هستيد به زانوهاي خود فشار نياوريد.

سرعت تردميل را بيشتر كنيد

هر زمان كه به سرعت تردميل عادت كرديد، بايد آن را تغيير دهيد و با بالا رفتن آمادگي جسماني بهتر است سرعت را بالا ببريد و مجاز هستيد سرعت دستگاه را از 4.5 تا 5 درجه تغيير دهيد.با بالا بردن سرعت دستگاه ابتدا ممكن است احساس ضعف و خستگي كنيد، اما به مرور عادت خواهيد كرد و مي توانيد كالري بيشتري بسوزانيد و سيستم قلبي و عروقي خود را نيز تقويت كنيد.

از تردميل فاصله بگيريد

انجام دادن تمرينات ورزشي با كمك تردميل بسيار لذت بخش است و حتي گاهي كاربر انجام دادن ساير ورزش ها و نرمش هاي بدن را فراموش كرده و فقط با تردميل تمرين مي كند. سعي داشته باشيد در كنار تردميل از ساير دستگاه هاي هوازي يا حتي حركات بدنسازي با كمك توپ و كش را نيز انجام دهيد تا دچار يكنواختي و دلزدگي از ورزش نشويد.

امتیاز بدهید : 1 2 3 4 5 6 | امتیاز : 3
موضوع : | بازدید : 66
برچسب ها : ,
+ نوشته شده در چهارشنبه 3 خرداد 1396ساعت 15:37 توسط هایپرجیم |

× بستن تبلیغات

تبلیغات متنی

وبلاگ دهی
خبرهای سینمای ایران
اخبار فوتبال